Narzędzie pozwala na kreację usług, które działają sprawniej oraz produktów dopasowanych do realnych pragnień grup docelowych.
Design Thinking przydatne jest w głównej mierze w rozwiązywaniu problemów, które pojawiają się w każdej organizacji oraz w każdym jej dziale.
Dzięki założeniom Human-Centered Design jesteśmy w stanie zaprojektować nową usługę (service design), która odpowiadać będzie oczekiwaniom potencjalnych odbiorców, a istniejące usługi dopasować do potrzeb użytkowników z nich korzystających.
Usługa sama w sobie polega na działaniach podejmowanych w celu dostarczenia określonych korzyści lub zaspokojenia potrzeb, więc etap badania oczekiwań powinien być zawsze zawarty w procesie jej projektowania.
Produktem jest wszystko to, co można zaoferować na rynku, a więc każde dobro, które można nabyć, użytkować lub skonsumować, zaspokajając tym samym potrzebę ludzką.
Wdrożenie nowego produktu, powinno być poprzedzone ustaleniem oraz zbadaniem grupy docelowej.
Thinkle pomoże Ci wdrożyć innowacyjne rozwiązania pożądane przez Twoich klientów oraz pracowników i spełniających ich oczekiwania, technologicznie wykonalne oraz ekonomicznie uzasadnione.
Zastanawiasz się, które z Twoich procesów można usprawnić, aby Twoja organizacja odnosiła większe sukcesy i wyprzedziła konkurencję. Znajdziemy dla Ciebie wyróżniki, które pomogą Ci powiększyć liczbę klientów.
Design Thinking przyda Ci się gdy jesteś UX Designerem, programistą, HRowcem, marketerem, sprzedażowcem czy przedsiębiorcą. Wdrożenie metodyki w realizowane działania pozwoli na optymalizację procesów oraz zwiększenie ich efektywności.
Customer Journey polega na zmianie perspektywy, wejściu w buty użytkownika po to, aby znaleźć potencjalne problemy i na ich podstawie zoptymalizować procesy obsługi klienta.
Customer Journey Map to narzędzie, które pomaga dostrzec wszystkie możliwe punkty styku użytkownika z marką, produktem bądź usługą. Pozwala określić negatywne, pozytywne i neutralne odczucia względem danej interakcji.
Nie rozwiążesz problemu, jeżeli źle go zidentyfikujesz.
Znajdź źródła i objawy problemu oraz zastanów się kto może pomóc Ci go rozwiązać.