Szkolenia dla firm

Po co?

Szkolenia Thinkle wykorzystują założenia i narzędzia Design Thinking, UX Design oraz Service Design Thinking. Metody te stawiają w centrum potrzeby użytkownika, dzięki czemu możliwe jest wprowadzenie w życie innowacyjnych rozwiązań przynoszących wymierne korzyści.

Jak?

Szkolenia odbywają się w formie warsztatów, które przeprowadzają za pomocą metodyki Design Thinking doświadczeni praktycy z Thinkle.

Zapewniamy możliwość poznania i przetestowania narzędzi skutecznych w świecie biznesu. Jednocześnie  uczestnik zdobywa kompetencje potrzebne do przeprowadzania projektów stawiających użytkownika w centrum.

Dlaczego?

Szkolenie jest idealne dla przedsiębiorstw, szukających narzędzi i sposobów, umożliwiających optymalizację rozwiązań.

Nasza oferta w szczególności kierowana jest do dyrektorów, project managerów oraz pracowników działów: sprzedaży, HR, marketingu, rozwoju czy UX.

Poproś o ofertę szkoleniową

Szkolenie techniki kreatywne

Burza mózgów się nie sprawdza?

Jeżeli Twoja praca wymaga od Ciebie wypracowywania nowych rozwiązań, to z pewnością burza mózgów nie jest Ci obca! Jest to najpopularniejsze narzędzie wykorzystywane do szukania nowych pomysłów, co nie znaczy, że najskuteczniejsze.  Alternatywą są wszelkie techniki kreatywne, których pakiet uzyskasz na naszym szkoleniu.

Każdy jest kreatywny

 Mając w ręku odpowiednie narzędzia, każdy jest w stanie wygenerować  oryginalne i innowacyjne pomysły. Sztuką jest umiejętność dopasowania  poszczególnych technik do konkretnych problemów — my Cię tego nauczymy! 

Twórz tysiące innowacyjnych rozwiązań

Pokażemy Ci, w jaki sposób dopasować narzędzie do danego wyzwania, abyś w krótkim czasie mógł sprawnie stworzyć złożone koncepcje.

Szkolenie: Jak zaplanować ścieżkę klienta?

Szkolenie Service Design

Przejdź przez proces projektowy, zaczynając od empatyzacji, a na testowaniu ścieżki klienta kończąc.

Customer Journey Map

Naucz się jak tworzyć efektywną mapę ścieżki klienta i wyciągać z niej właściwe wnioski.

Polepsz doświadczenie

Customer Experience staje się jednym z głównych wyróżników, którymi konkurują między sobą przedsiębiorstwa. Naucz się projektować doświadczenie odpowiadające oczekiwaniom Twoich klientów.

Szkolenie Design Thinking dla działu HR

Moduł: jak poznać i zdefiniować problemy pracownika?

Podczas tego szkolenia przejdziesz przez dwa etapy metodyki Desing Thinking (empatia i definiowanie problemów) i dowiesz się, w jaki sposób poznać lepiej pracowników przedsiębiorstwa. 

Moduł: jak znaleźć idealnego kandydata i usprawnić proces rekrutacji?

Nauczysz się wykorzystywać narzędzia Service Design podczas projektowania procesu rekrutacyjnego.

Moduł: jak skutecznie projektować działania employer brandingowe?

Poznasz narzędzia, które pomogą Ci w projektowaniu rozwiązań employer brandingowe wewnątrz i na zewnątrz przedsiębiorstwa.