Warsztaty otwarte we Wrocławiu

Warsztaty Design Thinking

Dzięki warsztatom Thinkle odkryjesz, jak wykorzystywać metodykę Design Thinking 

w projektowaniu produktów 

i usług.

Intensywne dwudniowe warsztaty przygotują Cię do prowadzenia projektów za pomocą Design Thinking. Podczas warsztatów zdobędziesz nowe umiejętności i wykorzystasz w praktyce zestaw narzędzi, dzięki którym nadasz swojej pracy projektowej nową jakość.  

Nasze szkolenie Design Thinking pomoże Ci spojrzeć na dane wyzwanie oczami użytkownika oraz przy użyciu odpowiednich metod wydobędzie z Ciebie pokłady kreatywności. 

Dla kogo

Warsztaty przeznaczone są dla tych, którzy chcą poznać tajniki projektowania produktów i usług skoncentrowanych na potrzebach użytkowników.

Mile widziany będzie każdy, kto chciałby nabyć nowe umiejętności i poznać narzędzia, dzięki którym usprawni swoją pracę.

Warsztaty dedykujemy przede wszystkim przedsiębiorcom, project managerom oraz pracownikom działów: sprzedaży, HR, marketingu, rozwoju czy UX.

Bilety

early bird: 890 zł

regular tickets: 990 zł

Co obejmuje cena?

✔ udział w 2-dniowych warsztatach

✔ materiały szkoleniowe + toolbox z narzędziami wykorzystywanymi na ćwiczeniach

certyfikat ukończenia szkolenia Design Thinking

2 godziny porad online trenera w zakresie metodyki Design Thinking do wykorzystania 2 miesiące od zakończenia warsztatów

✔ lunch i przerwy kawowe

Gdzie?

Szkolenia otwarte z metodyki Design Thinking odbywają się we Wrocławiu. Jednakże jeżeli chciałbyś wziąć udział w naszych warsztatach w innym mieście zapraszamy do kontaktu! 

Dlaczego warto?

Techniki kreatywne


Już nigdy nie będziesz miał problemu z wymyśleniem rozwiązań na pojawiające się wyzwania w Twoim przedsiębiorstwie.

Zbadanie potrzeb klienta

Dowiesz się w jaki sposób poprawnie zdefiniować potrzeby użytkownika Twojego produktu/usługi.

Zbieranie feedbacku od odbiorcy

Poznasz niezbędne narzędzia służące gromadzeniu i analizowaniu opinii zwrotnych od swoich klientów i pracowników.

Program szkolenia

Dzień pierwszy

1. Wprowadzenie w świat Design Thinking.

  • Czym jest metodyka oraz jakie są jej wyróżniki.
  • Obalenie mitów o Design Thinking oraz przedstawienie światowych case study i własnych realizacji.

2. Etap empatyzacji


  • Definicja empatii i wprowadzenie do etapu.
  • Przedstawienie i użycie w praktyce narzędzi (wywiady jakościowe, persony, mapy empatii, autorskie narzędzie Tower of Value, moodboardy).

3. Etap definiowania problemu


  • Jak skutecznie określić wyzwanie projektowe.
  • Przedstawienie i użycie w praktyce narzędzi (definiowanie problemów, mapowanie problemu, autorskie narzędzie Why Triangle, autorskie narzędzie 5W, przekształcenie problemów na wyzwania projektowe).

Dzień drugi

1. Etap generowanie rozwiązań


  • Definicja generowania, czyli jak pobudzić swoją wyobraźnię poprzez techniki kreatywne.
  • Przedstawienie i użycie w praktyce narzędzi (metoda Walta Disneya, mash up, MoSCow, reverse brainstorming, IDEA CARD).

2. Etap prototypowania


  • Czemu służy etap prototypowania i w jaki sposób je wykonać aby otrzymać faktyczne MVP.
  • Prototypowanie z użyciem takich narzędzi jak: makiety, storyboardy, scenki.

3. Etap testowania


  • Jak świadomie zaplanować i przeprowadzić testowanie po to, aby nanieść feedback na prototyp.
  • Testowanie w praktyce z użyciem pomocnych narzędzi.

Wydarzenia

15.11.2018

Jak świadomie przeprowadzać testowanie? - Design Thinking Week Wrocław

18:00 - 19:00

Nokia Garage, Szybowcowa 2, Wrocław

+ Szczegóły wydarzenia

15.11.2018

Jak świadomie przeprowadzać testowanie? - Design Thinking Week Wrocław

W trakcie warsztatu poznasz tajniki Human-Centered Design oraz dowiesz się, w jaki sposób świadomie planować oraz przeprowadzać ostatni etap metodyki Design Thinking - testowanie. 


Zostaną omówione najważniejsze zasady, z których powinni korzystać każdy zainteresowany, przed wdrożeniem rozwiązania. Właściwie przeprowadzone testy zagwarantują sukces Twojemu przedsięwzięciu, a umiejętność naniesienia feedbacku na prototyp pozwoli oszczędzić cenny czas.

Brzmi interesująco? Let’s thinkle together!

18:00 - 19:00

Nokia Garage, Szybowcowa 2, Wrocław

19.01.2019-20.01.2019

Pierwszy krok do zrozumienia klienta | Szkolenie Design Thinking

Przez cały dzień

CRZ Krzywy Komin, ul. Dubois 33-35a, 50-207 Wrocław

+ Szczegóły wydarzenia

19.01.2019-20.01.2019

Pierwszy krok do zrozumienia klienta | Szkolenie Design Thinking

Już w styczniu zespół Thinkle zaprasza na kolejne certyfikowane szkolenie Design Thinking we Wrocławiu (19-20.01) . W trakcie wydarzenia poznasz tajniki oraz niezbędne narzędzia Human-Centered Design, oraz dowiesz się, w jaki sposób tworzyć rozwiązania odpowiadające potrzebom klientów. 🙂

Zostaną omówione najważniejsze zasady, z których skorzystają przedsiębiorcy, UX Designerzy, Project Managerowie, programiści oraz każdy zainteresowany tworzeniem innowacyjnych rozwiązań. 


Dostępne Early Birds: 890 zł 


Bądź na bieżąco


Zapisy

Przez cały dzień

CRZ Krzywy Komin, ul. Dubois 33-35a, 50-207 Wrocław

Prelegenci

Karolina Jurewicz - CEO Thinkle, prowadzi szkolenia design thinking i service design

Karolina Jurewicz

CEO agencji doradczej Thinkle. Koordynator projektów realizowanych metodyką Design Thinking dla Hicron oraz WKS Śląsk Wrocław. Korzystając z narzędzi Human-Centered Design, poszukuje możliwości zwiększania potencjału ludzkiego. Wspiera działania marketingowe platformy crowdinvestingu Crowdway.  Kiedy nie pracuje, odkrywa nowe smaki i regularnie odwiedza wrocławskie teatry.

Damian Fabich - Experience Manager w Thinkle, prowadzi szkolenia design thinking i service design

Damian Fabich

Experience Manager w Thinkle, wcześniej Project Manager w spółce zajmującą się architekturą kosmiczną Space is More. Praktyk Design Thinking w projektach dla Bergman Engineering, WKS Śląsk Wrocław czy analogowej bazy kosmicznej Lunares Research Station. Absolwent organizacji produkcji filmowej i TV na Wydziale Radia i Telewizji Uniwersytetu Śląskiego. Pasjonat AR/VR, który w wolnym czasie preferuje aktywny odpoczynek lub dobrą historię, niezależnie od medium, które ją opowiada. 

Joanna Cholewka Account Executive w Thinkle, prowadzi szkolenia design thinking i service design

Joanna Cholewka

Na co dzień związana z działem CSM w spółce LiveChat -  jednym z największych polskich startupów. Narzędzia Human-Centered Design wspierają ją regularnie podczas budowy strategii działań, czy dbania o relacje z klientami. Współkoordynator wielu projektów realizowanych w myśl założeń Service Design. W Thinkle zajmuje stanowisko Account Executive. Jej drugą stroną jest windsurfing i koszykówka oraz grafika komputerowa.

Ewa Jakubiec Account Executive w Thinkle, prowadzi szkolenia design thinking i service design

Ewa Jakubiec

Thinkle’owski Account Executive oraz specjalista ds. wizerunku w przedsiębiorstwie Relyon Recruitment & IT Services. Metodyką Design Thinking zainteresowana od początku studiów, czego skutkiem było założenie Koła Naukowego Design Thinking na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Koordynator projektu Human-Centered Design dla XL Catlin. Po realizacji wszystkich zadań biega, jeździ na rowerze i uczy się hiszpańskiego.

Anna Kita PR Manager w Thinkle, prowadzi szkolenia design thinking i service design

Anna Kita

Trzyma w garści medialne kontakty Thinkle będąc PR Managerem naszej drużyny. Skupia się na dotarciu do jak największego grona odbiorców, chcąc wypełniać i szerzyć misję „To make everyone Thinkle!”. Zgłębia tajniki brandingu, PR oraz CX. W przeszłości zaangażowana w wiele działaności wolontaryjnych, między innymi w Narodowym Forum Muzyki czy podczas Festiwalu Watchdocs będąc członkiem Amnesty International Polska. Często podróżuje, interesuje się piłką ręczną oraz turystyką górską.

Karol Marmuszewski Brand Manager w Thinkle, prowadzi szkolenia design thinking i service design

Karol Marmuszewski

Odpowiedzialny za plan, komunikację i relację na styku marka-rynek. Analityk trendów, zachowań konsumenckich i dobrych praktyk brandingowych. Simplicity designer.

Zawodowo związany z komunikacją wizerunkową oraz kreowaniem mediów.

Social Media Specialist w Thinkle, prowadzi szkolenia design thinking i service design

Waleria Pągowska


Najnowszy członek Thinkle! Odpowiada za działania marketingowe. Aktywnie działa w KN Design Thinking na Uniwersytecie Ekonomicznym. Pierwsze doświadczenie z Human-Centered Design zdobywała podczas realizacji dla spółki Hicron. Studentka Komunikacji Wizerunkowej ze specjalizacją branding. W ramach odskoczni od codziennych zadań wciąż poznaje nowe miejsca we Wrocławiu.

Co mówią uczestnicy po szkoleniu?

"Dla mnie osobiście bardzo dużym plusem była forma spotkania, która nie okazała się jedynie przekazaniem teorii DT i faktów z nim związanych, ale również możliwość porozmawiania w grupie i praktycznego zastosowania omawianej techniki."

"Jesteśmy w pełni usatysfakcjonowani poziomem przygotowania i przeprowadzenia warsztatów. Program został opracowany zgodnie z potrzebami naszego przedsiębiorstwa z ogromnym naciskiem na stronę praktyczną omawianych narzędzi. Pokaźna wiedza szkoleniowców poparta zrealizowanymi projektami, miła atmosfera, a także rzetelne potraktowanie zagadnień stawiających w centrum użytkownika zasługują na duże uznanie."

"Opuszczając warsztaty Thinkle czułem satysfakcję z dobrze zainwestowanego czasu. Jestem pewien, że narzędzia i idee towarzyszące Design Thinking, które poznałem, pozwolą mi inaczej podejść do pewnych problemów i sprawniej je rozwiązać."

Team Thinkle podczas szkolenia Design Thinking we Wrocławiu

Formularz zgłoszeniowy

Zapisy krok po kroku.

  1. Wysyłasz zgłoszenie na szkolenie przez formularz. (Dostępne bilety early birds: 890 zł). 
  2. Otrzymujesz fakturę proforma.
  3. Opłacasz fakturę przelewem.
  4. Otrzymujesz od nas potwierdzenie wpłaty oraz jeżeli potrzebujesz fakturę.
  5. Przyjeżdżasz na szkolenie i zdobywasz praktyczną wiedzę.

Wrocław, Polska

Wysyłając zgłoszenie wyrażam zgodę na  przetwarzanie moich danych osobowych przez THINKLE Karolina Jurewicz z siedzibą Międzyleska 3f/9, 50-514 Wrocław, jako administratora danych osobowych, w celu realizacji usług dostępnych w serwisie oraz w celach marketingowych, w tym na otrzymywanie na podany adres e-mail informacji handlowej wysłanej przez THINKLE Karolina Jurewicz w imieniu własnym lub na zlecenie jej partnerów biznesowych, a także na przekazywanie danych osobowych innym podmiotom.

Zasady przetwarzania danych osobowych